Megafynd på megaloppis!

Hittade dessa otroliga siffror på megaloppisen innan! Betalade endast 20:- styck för dem och jag är sååå glad! Älskar ju siffror och bokstäver så dessa passar perfekt till min samling och min kommande siffer- och bokstavsvägg som jag ska ha när vi köper hus! Gubben jag köpte dem av berättade att de har suttit på en gammal bensinstation i Tuve som la ner på 70-talet pga något stort lerras. Dessa är alltså bensinpriserna :) älskar att de har en historia och att de är så stora! Testade att hänga dem på väggen i sovrummet men de blev inget bra så nu står de i köket!

Samlade ihop mina bokstäver som har stått lite här och var (har några uppe) och ser att jag kommit upp till en del nu men jag vill ha mer!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0