Inspisrationsdag på stan!

Igår var vi på marknadsavdelningen ute på stan i Göteborg på en liten inspirationstripp! När man sitter som jag gör hamnar man ibland i riktiga kreativitetssvackor och då är det toppen att man har varit ute på sådanna här små trippar på stan. Vi gick nog genom hela Göteborg kändes det som så jag var helt slut på kvällen sen men det var så värt det :) Såhär ser det ut i våra butiker just nu! Färg, färg och färg! Ni som kan en Pantonekarta ser att vi har inspirerats av den fast gjort om den på vårt vis.

Det här är alltså sånt som jag sitter med varje dag. Allt material som är tryck/på papper har jag tagit fram. Det är allt från A4-skyltar till postrar som hängs över borden. Just nu sitter jag och gör en kampanj som ska vara i butik i september!

Kommentarer
Postat av: sof

riktigt snyggt!

2012-05-17 @ 14:59:49
URL: http://ofies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0