En jobbdag i Göteborg.

Igår behövde jag inte gå upp 05.50 för att ta tåget ner till Varberg utan igår blev det en låång morgon med frukost på sängen och ingen stress - Underbart! Vi hade planerat in en inspirationsdag med jobbet som vi skulle ha i Göteborg och efter det skulle jag vara ledig halva dagen. Lisa sms:ade om en snabbfika på Doppio så jag skyndade mig och 30 min fick vi innan de andra kom in. Vi började på långgatorna och gick sedan upp mot esperantoplatsen och in mot stan - gata upp och gata ner! Tog oss en fika på Da Matteo och lunkade vidare. Var en perfekt dag med en hel del inspiration och spaning. Vid 12.30 mötte jag upp Katarina och vi lunch/shopping dateade och sen besökte jag mitt gamla jobb - mys! När jag sagt hej då till alla gick jag mot Göteborgs hjärta Avenyn där Tiger äntligen har öppnat en butik! Fick med mig lite därifrån och sen hade jag tänkt åka hem men så sa jag till mig själv: Va fan Elin du är ledig! Shoppa och njut av Göteborg, åk inte hem och städa :) Så jag gick ner mot Vallgatan och shoppade lite till och åkte inte hem förrän 15.30 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0