Längtar till helg.

Gud tycker att den här veckan går för långsamt trots att jag har sviiin mycket att göra på jobbet. Denna vecka är inte rolig (jo den är väldigt rolig med tanke på att jag älskar mitt jobb) eftersom att jag hela tiden går runt med magont pga av lite stress och så känner jag mig helt matt för jag pumpar ur mig så mycket energi på jobbet. Men i morgon ska allt vara klart :) ska visa er en dag hur jag jobbar upp en kampanj, från skiss till färdig produkt i butik (om ni vill se).
Men efter veckan kommer helgen och jag och Herr P har redan bestämt oss för att käka frukost på Brogyllen på lördag och gå en sväng på stan. Sen kommer fin fina vänner hem på tapas och spel! Inga husvisningar i helgen tyvärr men det kommer nog mer snart :)
Om ni förresten vill jobba med underbara mig så kan ni söka denna tjänsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0