Jag stör mig på...

... Folk som åker med barn på spårvagnen efter klockan 6 - stanna hemma eller åk inte med skrikande barn när alla andra är trötta efter en lång arbetsdag.
... Pensionärer som har all tid i världen som går till tex Telia kl 12 när alla andra har lunch - stanna hemma eller gå kl 10 när dom öppnar.
... Folk som inte frågar om man behöver hjälp - gäller i alla situationer.
... Dåligt satt typografi - ex. Ellos katalogen.
... Folk som tar upp två säten på tåget och vägrar flytta väskan även om tåget börjar bli fullt - finns en hatthylla och golv för bövelen.
... Folk som gör egna postera och tror att dom är grafiska formgivare - smutsa inte ner mitt yrke tack.

... Men jag är inte bitter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0