Happy New Year!

Tänk att 2011 redan är slut... Har verkligen hänt mycket det här året:

- Fick fast jobb på Norma.
- Fick ett underbart samtal från min nuvarande arbetsplats.
- Sa upp mig från Norma.
- Åkte på en 21-dagars semester till USA.
- Vi förlovade oss.
- Började jobba på mitt nuvarande jobb.
- Peter började på sitt nya jobb.
- Vi fick parkeringsplats (väldigt värt att nämnas).
- Vi bokade en till resa, denna gången till Karibien.
- Jag fick fast jobb på min nuvarande arbetsplats (börjar dock gälla 120111).
Ska bli väldigt spännande att se vad som händer 2012. Näst på tur står vår resa och sen fyller jag hela 6 år (skottårsbarn). Förhoppningsvis köper vi vårt drömboende och vi klättrar på vår karriärsstege. Dock blir det inget bröllop nästa år för er som undrar :) Det får allt vänta!
Nog snackat. Här kommer ett bildregn över vår nyår som vi först firade hemma hos oss med Carro och Rikard. Drog vidare vid 10 tiden till Alex i Sävedalen där vi skålade in det nya året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0