Fast.

Idag är dagen då jag jobbat sex månader på Scorett. Idag är dagen då jag får fast jobb igen och det känns så jävla gött rent ut sagt! När man säger upp sig från ett fast jobb och går till en provanställning vet man ju aldrig vad som kan hända. Jag kunde lika väl ha fått sluta idag men så är inte fallet! Det bästa med att bli fast är att nu (igen) kan vi börja planera vårt liv ihop på allvar. I måndags ansökte vi om lånelöfte hos två banker och på måndag ska vi till en tredje. På lördag ska vi på en husvisning i Kungsbacka (Varla) och på söndag är det en i Onsala (Presse/Vickan) och en i Billdal. Nu börjar man allt bli vuxen! Känner att jag inte riktigt hänger med men det gör jag ändå :) om en månad åker vi till Karibien och om 6 veckor fyller jag 24!


Kommentarer
Postat av: sof

Stort grattis min fina fina vän! Då hoppas jag på huset i varla, vill ha hit er ;-) Måste ses snart! Puss <3

2012-01-11 @ 19:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0