En lista som alla andra

1. Snusar Du? - Nej.

2. Röker Du? - Röka är äckligt så nej.

3. Gör Du frukosten själv? - Ibland. Oftast brer P en macka till mig när han brer sin.

4. Har Du suttit i rätten? - nope

5. Har Du slagit ner någon? - Nej bara gett Sofie i örfil.

6. Vad är det ondaste Du varit med om? - När en idiot gick på min rygg med fotbollsskor när jag var målvakt.

7. Vad gör Du när Du blöder näsblod? - Tycker det är äckligt och stoppar in en tuss.

8. När grät Du senast? - I helgen när jag såg på Marley and me. Störtlipa lika mycket denna gången.

9. Vem kan Du prata med om ALLT? - Min Peter

10. Har Du solglasögon? - Ja, ett par billiga bruna

11. Vilka länder har Du besökt? USA, Thailand, Kina, Grekland, Spanien, Frankrike, Tyskland, Turkiet, Cypern, Danmark, Norge och så snart Jamaica, Honduras och Mexico.

12. Vad heter Din hårspray som Du använder nu? - Ingen aning men märket är Maria Nila.

13. Vilken färg är det på tröjan Du har på Dig? - Svart

14. Känner Du någon som heter Niklas? - Mitt ex, Peters bästa vän, förra chefen

15. Är Du blyg? - Absolut inte

16. Är Du morgonmänniska eller kvällsmänniska? - Morgonmänniska.

17. Har Du några grå hårstrån? - Bara blond

18. Vart köper du de flesta av Dina kläder? - H&M.

19. Använder Du frisörschampo och frisörbalsam? - Eftersom min mamma är frisör har jag alltid gjort det men har för tillfället tagit en avstickare.

20. Hur mycket pengar har Du i plånboken just nu? – 7 kronor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0