Att leta efter det rätta huset

Älskar verkligen att sitta på Hemnet och drömma mig bort och det har blivit mer och mer på sistone eftersom vi letar efter ett nytt boende. I helgen har vi som sagt bokat in oss på tre visningar och den första var idag i Kungsbacka. Vi visste innan vi åkte dit att huset var för dyrt och det var nog därför jag inte riktigt föll för det även om det var ett fantastiskt hus! Var sjukt mycket folk p visningen och jag kan tänka mig att det går upp ca 500 000 kr vilket är vääldigt mycket.

Den första bilden visar huset vi tittade på idag. Hade tre trappor ner till vardagsrummet och det var verkligen underbart. Andra bilden är det huset som vi ska titta på imon i Onsala som jag verkligen gillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0