Helgen då.

Sammanfattning av helgen då. I fredags gick vi ut och åt på ett av våra favoritställen. Dock hade dom bytt kock så maten var inte alls lika god men det var mysigt ändå :)

I lördags åkte vi till Bolagret som gått i konkurs. Var sista dagen så allt såldes ut för 70%. Vi fick med oss 3 stora glödlampor och 3 gröna sladdar hem för 90:-. Dessa ska senare hängas upp i vårt kommande hem :) Efter Bolagret åkte vi till Bagaren och Kocken, kilade runt lite men hittade inget. Drog vidare till Allum och sen hem igen. Peter skulle vara med killarna på kvällen så jag drog ner till Onsala men väl där vände jag igen för Sofie skickade ett sms och undrade om vi skulle hitta på något och självklart ville jag det :) vi käkade räkor och drack vin och bara myste :)

Igår vaknade jag upp hos mor och far. Jag och pappsen tog en promenad och senare kom Peter också ner. Vi åkte och tittade på huset som jag skrivit om tidigare men dock blev vi inte så glada som vi hade trott när vi besökte det. Källaren bestod av typ 5 små hobbyrum och vardagsrummet var väldigt litet.. Just nu känns det aldrig som vi ska hitta rätta huset men det kommer väll. Efter husvisningen firade vi Elisabeth i stan och snosade på bäbisen Helmer :)

Nu sitter jag på tåget till Varberg och vi har noll planer ikväll.. Blir heldag för oss båda idag så jag kan tänka mig att vi pimplar vin och grillar någonstans ikväll!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0