NU KLÄCKER JAG MIN HEMLIS

Någon gissade på att jag var gravid men icke sa nicke! Ska ta allt från början eftersom det inte riktigt blev som jag hade tänkt mig!
I januari i år sökte jag ett (eller väldigt många) jobb eftersom jag bara hade ett vikariat här på Norma. Jobbet var en originalar tjänst på Scoretts HK i Varberg! Jag tyckte att jag var som gjuten för rollen eftersom jag tidigare har jobbat på Nilson Group som har Din Sko, Ecco, Skopunkten, Nilson shoes, Radical Sports och Jerns. Inte ett ljud hörde jag ifrån dem, tiden gick och jag fick en fast tjänst här på Norma. I april hörde Scorett av sig till mig och frågade om jag fortfarande var intresserad av att byta jobb och om jag ville ha en telefonintervju – egentligen inte tänkte jag men en telefonintervju skadar aldrig. Vi hade ett möte över linjen och jag tyckte väll egentligen att det gick sådär. Dom skulle höra av sig efter ca. 2 veckor om vi skulle gå vidare men redan samma dag fick jag ett samtal där dom ville att jag skulle komma ner på en riktig intervju i Varberg. Snabbt bokade jag tågbiljetter och helt plötsligt satt jag en vecka senare på deras kontor. Intervjun gick skit bra och jag kände att det här jobbet vill jag verkligen ha! Ungefär 1 1/2 h efter mötet var slut visste jag att de hade tagit referenser och det betyder ju egentligen med andra ord att de ville ha mig. Två veckor gick och fredagen den 29 april blev jag erbjuden tjänsten! Blev överlycklig och chockade eftersom jag helt hade stängt av det här med att söka jobb! En vecka senare var kontraktet påskrivet och fredagen den 6 maj sa jag upp mig och nu är det bara att vänta till 11 juli då jag börjar som originalare på Scorett!
Fullt ös medvetslös, nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ååå GRATTIs va roligt :D lycka till nu!! kram Carro

2011-05-27 @ 14:41:05
Postat av: Mary

Grattis, vad roligt!! :D

2011-05-27 @ 18:58:54
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh vad roligt! Grattis Elin!! :-D

2011-05-27 @ 20:26:47
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0