OCH DÅ VAR DET HELG IGEN

Hej hopp!
Idag är det fredag och det betyder att jag slutar klockan 2 och att jag efter det ska fixa någon form av klädsel till ikväll och hämta våra ringar, yes vi har förlovat oss! Klädsel behövs till ikväll då vi ska ha någon form av USA-middag hemma hos oss med Niklas, Kristina, Hallgren och Carro. När vi köper hus så vill jag ha ett STORT matbord så man typ minst kan sitta 10 personer vid så man slipper trängas 6 personer i vårt lilla kök... Vill ha hem mycket folk när jag blir med hus! Så tråkigt att man i nuläget typ bara får plats med 4 gäster + oss. På lördag kan det bli att jag hänger med Inez medans killarna jobbar hos svärisarna. Funderar på om vi kanske ska dra till Liseberg, får se. Igår fick jag ett mys-sms från Sofie så på söndag em blir det dejt med Sofie och Oscar! Mys! Innan dess blir det dop för min favorit bäbis Colin på Tjörn!
PUSS

Kommentarer
Postat av: sof

JA, mys ska det bli! :)

2011-07-01 @ 16:55:25
URL: http://ofies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0