T J U G O T R E

... Och då var det dags igen! Ännu en födelsedag, eller jag har ju ingen i år eftersom jag är född på skottårsdagen, som passerar men vad mycket som har hänt sen jag fyllde 20 år.
– Fick jobb på min första paktikplats på NilsonGroup och jobbade på avdelningen Din Sko/Ecco i 1 år och 4 månader.
– Hoppade på skolan igen hösten 2009 och avslutade min utbildning våren 2010.
– Jobbade extra hela skoltiden i butik.
– Fick jobb på min andra praktikplats Norma Communication där jag fortfarande är kvar.
– Fick fast anställning 7 månader "för tidigt" mot va som va tänkt!
Mycket jobb och utbildning men det är så livet har sett ut fram till nu! Nu kan vi äntligen börja tänka på framtiden och planera och spekulera :)
Hipp Hipp Hurra för mig!

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Oj vad "jobbigt! att fylla år på skottårsdagen, fast då borde du logiskt sett vara mycket yngre än alla andra? ;)

2011-03-05 @ 00:24:07
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0