HEJ DET ÄR JAG SOM ÄR ELIN OCH SKA VARA DIN HANDLEDARE

Jag vet inte vad jag har gett mig in på men jag tog på mig att vara handledare åt vår praktikant som börjar idag och ska vara här i 10 veckor... Kommer säkert bli skit bra en det är alltid påfrestande att ha någon annan att tänka på hela tiden :) Hon kommer från min utbildning och går första året så jag vet ju vad hon kan och inte! Har satt lite press på henne genom att säga att "Nu måste du leva upp till din handledare för du vet väll att jag fick jobb på min första och min andra praktikplats". Mohahaha elaka Elin ;) Nä det kommer gå skit bra hela grejen, bara man hjälps åt! Hon hade tydligen önskat att få mig så nu jävlar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0