ÄCKLIGT SUGEN PÅ THAILAND

Herreguuuuud va jag och Peter blev sugna på Thailand igår efter att vi tittat på det där plastikprogrammet på TV! Inte för att vi ska operera oss utan för att vi älskar att resa och vi älskar Thailand! Såg en annons i Metro i morse om att man kunde åka till ett 5-stjärnigt hotell i 2 veckor för 20.696kr för 2 personer! Känns super bra och jag vill jag vill jag vill! Killarna på jobbet tyckte att jag kanske först ska fokusera på vår USA resa som faktisk bara är om 5 veckor innan jag börja tänka på nästa resa :p I kväll ska jag övertala Peter!
Hotellet som erbjudandet gäller på:

Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga bilder, men Thailand är inget som lockar mig, USA är mitt favoritland att åka till :)

2011-04-28 @ 18:13:45
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0