VAD HAR HÄNT MED MIG?

Jesus va länge sen det var jag bloggade, fy fy!
Har inte hänt så där super mycket i mitt liv. Hade en underbar fredag med mina fina flickor med bastu, bad och marängschwiss! Blev till och med övernattning så helt plötsligt var man 8 år igen :) Lördagen bestod av att pilla med lite Flash-filer och söndagen bar faktiskt av till Ullared och IKEA :)
Den här veckan sitter jag på helspänn och väntar på ett samtal som jag vill ska vara positivt! Håll tummarna!
Nä annars är det produktionsmöte idag kl. 9 på jobbet och i kväll blir det äntligen träning på F&S. Onsdag är det morgonbio inbokat – Dinner For Schmucks – och under eftermiddagen är det månadsmöte med Paramount. Alltså händer det inte så mycket!
Vill bara att telefonen ska ringa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0