DAG 9

Dag 9 - Min tro:

Visst jag är konfirmerad och så men gjorde man det mest för att "alla andra har gjort det i släkten" eller för att få presenter! Konfirmations tiden var fantastiskt rolig men jag fastnade inte riktigt i tron (kanske då men det var inget som höll i sig).
Jag älskar att vara i kyrkan för det är så lugnt och fridfullt men prällesnacket klarar jag inte riktigt av...
Jag vill gifta mig genom kyrkan fast utomhus (helst) och så vill jag ha brorsans kompis Fabian som präst. Gillar inte prällar som är för kyrkliga och högaktiga när man själv inte är det.
Jag tror på en högra makt men Gud är det nog inte.

Kommentarer
Postat av: tilda

Fabian lär få viga samtliga "barn" från fjärås

2010-11-27 @ 15:31:57
URL: http://tisslans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0