DAG 3 – Jag kör på ändå!

Dag 3 - Mina föräldrar:

Mina föräldrar som jag älskar så enormt har jag ärvt mycket av!

Min mamma är frisör och är väldigt pysslig och piffig! Hon är den kreativa delen av mig och det är på hennes sida som min kreativitet kommer ifrån. Min kusin är frisör (rolig fakta: Klipper Per Gessle) och hennes mamma (alltså min moster) håller på med silversmide :) När jag var liten ville jag ta över mammas salong och lekte ofta att folk ringde och bokade tider, min vanligaste fras va: "Hej och välkommen till Salong ***. Salong *** har öppet från 3 till 3, välkommen åter!" Bästa med att ha en mamma som är frisör: Man kan klippa sig är man vill, man kan färga håret när man vill, det är gratis :)
Min pappa är direktör (oj oj tänker ni nu och det tänker jag också för det låter så flådigt) på ett reseföretag. Han har jobbat i resebranschen sen han var 16 år så han kan det där :) Tack vare att pappa är i den branschen han är så har vi rest mycket och det älskar jag verkligen! Pappa är min största förebild och han ger mig alltid stöd när det gäller min karriär och annat. Pappa är alltid den första jag ringer om det hänt något kul! Min pappa är en grym ledare och när jag blir stor vill jag bli som han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0