DAG 11

Dag 11 - Mitt syskon:

Det skiljer 3 1/2 år på mig och min bror, jag är 22 år och han är 26 år.
Som den lillasyster som man är har man ju alltid velat vara med sin storebror och hans kompisar vilket alltid ibland kanske inte accepterades :) Hans smeknamn är Pärlan och det är det jag ofta kallar han. Han har inte bott hemma sen han gjorde lumpen så när han väl var hemma när jag bodde hemma var det mysigt men ändå irriterande att behöva dela badrum med någon :) Efter lumpen åkte han till Australien och Thailand. Sen började han plugga till civilekonom i Karlstad, sen London och sist Göteborg. Han har en magister examen i ekonomi och jobbar nu som konsult (hmm tror jag får aldrig någon koll direkt). Min bror betyder mycket för mig och jag älskar han av hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0