Utvärdering & omprov

Idag är det exakt en vecka kvar tills examen! Woho! Vet att jag tjatar men det får man faktiskt göra när man är helt färdig med sin utbildning! Idag är det utvärdering på schemat och sen hade jag tydligen ett omprov som jag ska öra idag. Bra när lärare informerar om när man tror att man har tillräckligt med poäng för att klara den men tydligen inte! Well well... I eftermiddag kommer jag jobba och sen har jag planer på att GÅ hem från Brunnsparken till Sandarna = 5,6 km så det blir ju grymt!

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

I mina öron låter det perfekt! :-) ska kika så fort jag kommer till en lindex affär! :-)

2010-05-24 @ 10:55:34
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0