Vårkänslor

Efter en snöig vinter mår blommorna i balkonglådan inte så bra längre:
Piffade till den med lite påskliljor, lime och citron och även lite björkris 
så den skulle bli lite fylligare:
 
Som ni ser så gillar jag att använda mig av grönsaker/frukter när jag planterar, något som jag har ärvt av min mamma! Det roliga med att göra det på det här sättet är att det blir billigare än att köpa en hel drös med blommor och oftast håller sig grönsakerna/frukten längre än blommorna! Sen blir det genast mycket roligare också!
Det var dagens tips från mig!

Kommentarer
Postat av: sof

Fint! Jag kommer nog ta till mig ditt tips :)

2010-03-21 @ 20:01:33
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0