Shit happens when you party naked!

Alright folk anledningen till att jag var förbannad igår berodde på att jag tyvärr inte fick det jobbet som jag var på intervju på i måndags. Var en originalartjänst på Sportex huvudkontor. Toppen på allt är att jag precis fick reda på att en kille i min klass fick det. Deras mål var dock att hitta en kille och han är dessutom otroligt cykel intresserad (vilket jag inte är..) så jag antar att det var därför. Sen är jag noga med att jag skall ta min examen (som jag får om 2 månader) så jag vill inte hoppa av skolan, men det har tydligen den här killen gjort (enligt mig inte så smart för jag tror att utbildning väger mycket i längden). Till mig sa dom dock att det var väldig viktigt att gå klart skolan så antingen blev jag blåst på konfettin eller så accepterat de att folk hoppar av helt plötsligt. Well well nu skall jag sluta deppa! Kanske var skönt att jag inte fick det jag vet inte! Jag får tänka på det positiva sakerna:

1. De ville ha en kille och jag kan tyvärr inte byta kön
2. Allt klickade och det var tydligen ett hårfint val.
3. Jag kom 2:a av 100-talet sökande!
4. De gillade min portfolio
5. "Är du verkligen bara 22 år" - bästa kommentaren från Sportex VD.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tror också på utbildning! Viktigt att få bevis på det man har gjort!

Tycker dom där sista punkterna låter helt fantastiska! :) Ta åt dig!



Har förresten varit lite sugen på din utbildning ett tag :P verkar grymt kul! har iofs fått jobb i höst men är det svårt att komma in? :)



btw så öppnar odd molly i slutet av april!! :D yay!

2010-03-17 @ 17:36:22
URL: http://miaulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0