Hej sol & värme!

Vilket underbart väder! Vem gjorde solhälsningen igår eftersom värdet är grymt?
Åkt bussen till skolan idag för att lämna min uppsats och tillbaka med nästkommande buss (säger man så?)
Drog en snabbis till F-torg för att byta en kjol och köpa lite dricka till bilfärden i eftermiddag! Vi åker härifrån vid 4 och lämnar GBG efter alla upphämtningar runt 5. Sen säger pappa att vi skall vara uppe vid 12 så vi får väll se! Blir väll raka vägen till sängen för att ladda inför skiddagen imon!
Funderar på att baka ännu mera muffins (daim?) och sätta mig och fika på balkongen! (Precis när jag skrev balkongen känner jag kärringjävelns cigarettrök och blev inte så taggad längre....) Drömde förresten om henne inatt! Att jag gick upp och skällde ut henne men sen blev vi typ vänner (?). Hon har nämligen stört mig hela natten så det var väll därför!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0