2 dagar kvar

Sen tar min praktik slut här på Norma..
Känns sorgligt men på ett sätt känns det skönt för då betyder det att jag bara har 2,5 månad kvar i skolan! Woho!
Hoppas på att få skriva på mitt kontrakt med Norma idag med så att jag får det färdigt innan jag slutar i mon.
Skall gå in på ett 5-6 månaders vikariat som originalare, så det ska bli grymt!
Hade tänkt att promenera hem till Majorna idag från typ Brunnsparken, tror ju dock att det är längre än avd mitt huvud fattar men det ska nog gå!
Puss&Kram
¨

Kommentarer
Postat av: Annelie (på Nilson skor)

Hej hej!



Du kan väl maila mig på [email protected], jag undrar en sak! (Fin blogg förresten)!

2010-03-18 @ 11:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0