10.03.10

Hej vänner!
Igår trodde jag att jag hade blivit magsjuk men det hade jag inte!
Mådde så in i bomben illa men kräket satt bara i halsen och ville inte komma upp.
Stoppade för första gången i mitt liv fingrarna i halsen och tänkte samtidigt "Gud va långt ner man kan stoppa fingrarna". Efter mitt desperata försök kom det ändå inte upp något. Men det var ju värt att testa även om det var usch pusch!
Handlade även en hel del inför min tjejmiddag på lördag! Var på Coop på Backaplan och fy va den butiken är ofräsch men men mat måste man ju ha! Skall ha en efterrätt där det ingår marängbotten och i butiken var alla söndriga utan en och den tog jag ju självklart, men när jag kom hem efter buss- och spårvagnsturer var den mos! Jävla faaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0