Ryck!

I förrgår fick jag ryck och tvättade kläder, dammsög och gjorde i ordning i hallgarderoben! Den såg ut som fan rent ut sagt men nu är den fasimej fin! Ställde undan mina stövlar och putsade dom så de är fina till nästa år, skinn stövlar kan ju torka om man inte sköter dem... Vill ju inte ha sprickor i dem till hösten när jag skall använda dem igen! Tog fram mitt förråd av Ecco produkter och gjorde alla fyra paren skinande rena! När jag städade garderoben kom jag FÖR FÖRSTA GÅNGEN på att jag har väldigt mycket skor! De som ni ser på bilden + 1/3 del är min garderob av skor! En kvinna måste faktiskt ha många skor så det så! Kom fram till att jag har många skor som är färgglada, mina sandaler har många remmar och sneakers är tydligen något man kan se mig ofta i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0