Då kan man titulera sig Grafisk Formgivare!

Fatta att man äntligen är färdig! Har redan gått 3 år sen jag började (vilket jag inte alls kan tro med tanke på att jag fick jobb mitt upp i allt ihop), och nu har jag en titel!
Igår samlades vi först hos Rickard i Majorna (turen i buren att man hade nära, bara tå hållplatser) på hans utegård bland champagne, jordgubbar och en strålande sol. Vid 1 skulle vi befinna oss vid Palace för att äntligen få vår efterlängtade examen! Tal hölls, betyg delades ut och tårarna var inte långt borta när vi fina lärare Inger hade gjort ett rim om var och en i klassen. Tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket av vad hon sa men hon nämnde att jag redan hade en fot inne i arbetslivet och att jag redan hade börjat min karriär. Allt var så fint hon sa om alla och hon gjorde ALLT utantill! Tänk er att komma ihåg 24 olika rim i huvudet! HELT FANTASTISKT! En annan rolig grej var att jag fick ett stipendie på ett halvårsprenumeration på Cap&Design som är sååå jäkla bra! Skall försöka få tag på lite mer bilder från dagen men här kommer några!

Kommentarer
Postat av: Mary

Grattis Elin! :)

2010-06-02 @ 19:49:03
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0