FRAM MED KLUBBORNA

Igår kväll fick jag ett sms från Sofie och Oscar som frågade om vi ville spela golf med dem imon och grilla på något trevligt ställe! Vi nappade direkt och det ska bli så himla kul! Oscars familj äger banan och det gör det extra roligt! För ungefär 11 år sedan fick jag grönt kort och efter det har jag inte spelat alls mycket så det ska bli så roligt att få spela igen. Peter tycker också att det är kul även om han inte alls kan men någon gång måste man lära sig! Pappa tog tydligen fram mina gamla klubbor igår så nu jäklar ska här spelas! Det jag tycker är jobbigt med golf är att jag aldrig vet vad jag ska ha på mig eftersom man ändå ska vara lite propert klädd på banan men det löser sig nog. Hoppas att det blir grill och kanske bad vid Hanalsholme för jag har aldrig (shame on me) varit där!
En annons jag har gjort för klubben!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-16 @ 08:46:16
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0