Med en enkel tulipan.. nä nu blev det fel..

På hem vägen från jobbet hoppade jag av spårvagnen vid Stigbergstorget för att handla mat och fick se att "röda stugan" sålde tulpaner för 25,- bunten och 5 buntar för 100,-. Blev som vanligt helt i extas när jag ser fynd men tänkte att jag fick gå in och handla först! När jag väl kom till kassan och skulle betala funka först inte mitt kort = tomt på pengar, sen funka inte vårt gemensamma kort = slut på pengar, så jag fick ta mina tulpanpengar för att handla mat. När jag åkte därifrån var jag ledsen för tulpanerna var ju så billiga.. Gnällde lite för Peter men var tvungen att gå till träningen.. När jag kom hem stod dessa på bordet!

Kommentarer
Postat av: Mary

Oh, vad fint av honom! :)

2010-02-25 @ 10:30:21
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: sof

Vad söt han är :)

2010-02-25 @ 13:33:40
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0