Bra ljud!

I helgen var vi och vänner på Lager 157, en riktigt mysig tripp. Vi hade tagit med oss kaffe, saft och bullar så vi stannade vid den där mysiga sjön med mini-golf banan och tog oss en fika stund i det otroligt fina vädret!
Jag köpte inte så mycket men 2 leggings för 100,- och 3 linnen för 100,- var inte helt fel! Mitt bästa köp/fynd var dessa hörlurar från WESC! GRYMT BRA LJUD!! Kostade bara 250,- istället för 1000,- Självklart valde jag dem som var mest färgglada för sånn är ju jag! Peter fick köpte ett par jeans och en skjorta för sina julklappspengar så det var perfekt!
ME LIKE!

Kommentarer
Postat av: sof

astuffa hörlurar ju! vi måste ses snart gumsi, vill träffa dig! <3

2010-02-02 @ 15:29:48
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0