GRÖNA FINGRAR

Jag har ju som sagt jobbat extra i en blomsteraffär i 4 år och det var verkligen det bästa extraknäcket man kunde ha! Hålla på och plantera, binda buketter och ge service är ju såå kul! Idag fick jag för mig att plantera hyasinter men hade ingenting att plantera dem i, så jag åkte till Cervera och köpte denna underbara iittala-fejk-skålen för 299,-! Den är väldigt stor (syns inte så bra på bilden. Den är 20 cm hög och 21 cm i diameter) så den passar utmärkt som både "kruka" och chips skål :) Har dessutom gjort julgodis: Rocky road + någon nougat go grej!
Skålen fanns i rosa, grön, röd, frostad vit och helt svart!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kreativ du är Elin! Jättefint! :)

2010-12-06 @ 18:06:03
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Williamvilje

This is a very good site. Thank you.

2011-06-21 @ 08:39:51
URL: http://williamvilje.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0