FASTNADE FÖR DENNA NÄR JAG SNOKADE PÅ FACEBOOK

Jag kan inte rappa. 
Men vadå, snacka går Maddafakka, 
Du behöver inte tacka för får
Får far får? Fuck that, Far får slag
Svensk rap går åt fel håll, alla vill vara jag
Efter allt jag säger, jag vet det kommer en diss
Du är fattig och säljer tidningar, som Oliver Twist
Du slickar skotern, när jag skickar hoten
Blir så stukad att jag, öööh..., vrickar foten... 

Hur är läget? 
Läget är som fiskelägret. 
Ligger och är tjock. Riktigt tvär fet. 
Riktigt rugged, jag skriver med trubbig penna
Så du fattar att låten är gubb fet änna

Hur är läget? Läget är som fiskelägret
Lever livet å levererar dissen lägligt 
Riktigt hård. För jag har trubbel hemma
Så du fattar att låten är gubb fet änna!

Förstörda för livet droppar tung science! Saknar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0