SISTA DAGEN INNAN EN TILL VECKAS SEMESTER

Nu är det bara timmar kvar tills jag får ytterligare en veckas semester! Ska bli så skönt! Ikväll bär det av mot Alingsås med fina vänner och det ska bli så himla mysigt! Dock ser det ut som vädret är dåligt men men vi får göra det bästa av saken ändå!
Igår fick jag ett ryck och rev ner all vår kakeldekor som sitter uppe i köket! Har länge funderat på att jag vill ha nytt där för det har varit både rörigt och snuskigt. Har suttit uppe sen vi fick lägenheten och innan dess har jag ingen aning. Tyvärr blev korten väldigt dåliga men jag skall ta nya och visa er på söndag! Länge leve kakeldekoren om man har tråkkakel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0