LÄR KÄNNA MIG!

Du heter?
Elin Anna Margareta

Smeknamn?
Puffen 

Låt som du sörjer till när du är ledsen? 
"Himlen är oskyldigt blå" – Ted Gärdestad. Otroligt vacker låt som spelades på farmors begravning...

Beroende av?
Kärlek. Familj. Vänner.

Vad tror folk om dig? 
Hm... Ingen aning...

Vad får du oftast komplimanger för? 
Att jag är duktig i skolan, hemma och när det gälle rmin framtid. Min pappa är grym på att ge mig pushning!

Hur imponerar man på dig? 
Genom att vara kreativ!

Brukar du skratta för dig själv? 
Oh ja!

Vad står det i ditt senast inkomna sms?
Hjälp!... sitter och försöker lösa omslagskorr men har noll koll :) Om du har tid och vill får du gärna slå en pling. Helena

Var bor du? 
Majorna, Göteborg.

Trivs du där? 
Självklart!

Har du haft sex i dag?
Nope, inte när P går upp 5.40 och jag har semester :)

Hur svarar du i mobilen? 
Hej det är Elin eller Heeeej!

Vem ringde du senast?
Helena på jobbet

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?'
Att hon hade problem med omslagen som kom med korr...

Brukar du komma i tid? 
Alltid!

Hur känner du dig nu?
Halv trött. Uttråkad.

Vanligaste färg på dina kläder?
Svart men jag har oftast färgglada detaljer eller mycket färger på samma gång :)


Vad tycker du om fötter? 
Har jobbat i sko affär i 7 månader och då var man ju tvungen att "gilla fötter", men de är inte mysiga!

Vad saknar du? 
Selma

Favoritdryck på morgonen? 
Juice

När brukar du oftast gå och lägga dig? 
22.00

Är du blyg?
Nope

Sysslar du med någon idrott? 
Inte nu längre... Cyklar till jobbet och går för sällan till F&S...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut

Har du spytt offentligt?
Tyvärr ja...

Vad skulle du göra om du var tjej/kille för en dag?
Runka, ha sex, kissa ståendes :)

Är du nöjd med ditt liv?
Absolut.. Saknas lite saker men annars jo visst.

Är du bortskämd?
Yes!

Vad gör du i morgon?
Har semester och tar dagen som den kommer!

Vad är det finaste du fått? 
Mitt hjärthalsband där det står ELIN PETER på som jag fick av just P när jag fyllde 20 år

En speciell dag du minns?
När jag träffade farmor för sista gången...

Du samlar på?
Väskor, sjalar, stora halsband

När grät du senast? 
Igår när jag tittade på något på TV som inte alls var sorgligt men ändå liksom...

Vad skulle du göra om du vann en miljon? 
Köpa hus!

Vill du gifta dig? 
Absolut! Men inte än!

Vill du ha barn? 
Ja SNART!!! 

Är du musikalisk? 
Jepp

Vad dricker du helst när du är törstig?
Olika

Bor dina föräldrar tillsammans?
Jepp

Har du nån gång gråtit dig till söms?
Oh yes...

Biter du på naglarna?
ALDRIG

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tänk att det är så kul att läsa såna där listor. Småfakta som man liksom kanske inte annars berättar för nån :-)



Kram!

2010-08-12 @ 18:34:07
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0