INFALL SOM MAN BORDE FÅ OFTARE

Ibland kan P och jag få sånna jäkla infall att vi börjar tokstäda! Igår när P diskade drog jag igång med att röja i städskåpet där vi förvarar all möjlig skit så som dammtrasor, deo m,m. Kom fram till att vi hade 9 disktrasor, 6 diskborstar och 6 deo! Ibland är det bra att röja så man inte köper på sig nytt hela tiden som jag tydligen har gjort i det här fallet! Anledningen till att jag började röja är att vi har köpt ett badrumsskåp och satt under diskhon i badrummet. Tänkte att man kunde få in lite mer grejer där i (+ det som redan stod på golvet och skräpade) istället för att ha det i städskåpet! Skönt att röja och få ryck men vi borde på det oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0