IDIOT

I lördags efter vi hade plockat 4 kg svamp och begett oss in till stan för att träffa mamma och pappa och efter det skulle köra hem igen upptäckte min bror att någon repat min bil! KUL! Någon har alltså dragit en nyckel i lacken så det blev en repa på si sådär 50-60 cm! Underbart att självrisken ligger på 3000,- och en omlackning inte alls är så dyr! Bara att bita i det sura äpplet och ringa till brorsans gamla klasskamrat Robin (För övrigt Patrik Karlssons bror) och fråga om han kan lacka om den... Men men... Det är ju bara en bil men ändå!
På kvällen kom Niclas och Kristina över och vi hade en mycket trevlig kväll! Söndagen var en väldigt trött dag, var helt slut efter en nästan 48h jobbvecka. Men upp ur sägen var man ju tvungen till så vi åkte och tvättade bilden och dammsög den och sen planterade jag om balkonglådan med krysantemum! Skall piffa lådan men lite rödlök när jag kommer hem tror jag!

Kommentarer
Postat av: sof

idioter!! kan folk bara inte låta andras bilar vara, vad finns det för mening med att gå runt och repa dom? fruktansvärt störigt!

2010-08-23 @ 16:09:35
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0