FOTOGRAFERA MERA!

Varje tillfälle som är speciellt tycker jag man ska fotografera! Det kan vara en grillning vid havet, en golfrunda med vännerna eller en weekend utomlands! Har precis beställt 140 bilder från Fuji (som jag aldrig tidigare har använt mig av) och det skulle endast ta några dagar så det ska bli så kul att få dem och få klistra in dem i fotoalbum. Märkte att jag inte beställt bilder från i november förra året när jag och mamma var i Peking! Beställde även en förstoring från min och Peters 4 årsdag som jag tycker är väldigt fin! Gjorde den i svartvit för jag tycker oftast att svartvita förstoringar är finare! En 30x20 förstoring kostade bara 9,- vilket jag tycker va sjukt billigt! Dessutom fickman 100 bilder gratis så hela beställningen med frakt gick endast på 69,-! Fynd!

Kommentarer
Postat av: Mikaela, mamma till Lucas.

Det var riktigt gott :) Här hemma blir det så sällan, säkerligen för att vi är lata :p

2010-08-05 @ 08:24:03
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0