FÖRÄNDRA MED LITE PENGAR

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det finns så mycket fint man kan göra med en liten budget! Jag har varit trött på vårt "kakel" en lång tid nu då jag tycker att det är för rörigt. Har länge funderat på hur jag vill ha det och gick in på Lagerhaus i torsdags och fick tag i två stycken olika kakeldekorer som endast gick på 59,- styck. Jag köpte tre paket och traskade hemåt med mål att förändra i köket under semestern som börjar imorgon. SJÄLVKLART ville jag ha gjort alting redan i förrgår så jag kunde ju inte hålla mig! Den gamla dekoren revs ner, fram kom original kaklet och tillslut de fina nya dekorerna! Blev mycket stilrent nu och jag/vi älskar det! Ändrade även om på hyllorna i köket och även detta blev jag/vi riktigt nöjda med!


Kommentarer
Postat av: Mary

very najs! :)

2010-08-11 @ 16:52:04
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0