Mi gato qué se llama Selma

Jag har en katt som gillar att gosa, tyvärr bor hon inte här hos mig utan får stanna hos mamma och pappa i huset! När vi kom hem till dem i torsdags var ju självklart Selma väldigt gosinödig och hårade ner hela mig och resten av familjen! Hon brukar aldrig sova hos mig och Peter när vi är i Onsala utan brukar alltid ligga hos mamma och pappa eller på kontorsstolen ute i vardagsrummet men nu ville hon sova hos oss! Hon var t.o.m. den som gick och la sig först för att visa att hon skulle ligga där och vi fick anpassa oss efter henne! Först raklång över hela sängen (ni ser ju själva att Selma är inte så liten så rubba henne är så där lätt..) och efter en stund kurade hon ner sig mellan mina ben och myste! Snarkade en del, och sen gick hon och la sig vid mina fötter och snarkade lite till! Min katt kan snarka det må jag säga!

Kommentarer
Postat av: sof

Ett charmtroll! :)

2010-04-06 @ 18:37:42
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0