oj oj oj

Nu var det allt för längesen som jag skrev... hinner bara inte med nu för tiden... när jag kommer hem från skolan är jag inte så jätte intresserad av att sitta vid datorn eftersom att i skolan gör jag det hela tiden...
Fick det här meddelandet av Maria på fejjan häromdan så nu fick jag ta mig i nackan:

hej!! fan elin jag har inte ditt mobil nr..ville så ringa dig förra fredagen, men då hittade jag inte dig i mobilen..vad är norma? vad är det för företag? kan du inte skriva på din blogg,,vill läsa vad som häner i ditt liv:) hihih..älskar din blogg..vad händer till helgen?pusss
Vad händer och vad har hänt på sistone då?
1. Har fått praktik på Norma som jag har skrivit om tidigare! Skall bli grymt kul att testa på något nytt! Norma gör mycket bokomslag, filmomslag affischer m,m. 
2. Jag och mamma skall till Peking! Har jag också nämnt men detta förgyller just nu min höst! Tycker att skolan är ganska tråkig för tillfället så detta är mitt mål för att ta mig igenom :)
3. Har köpt nya gardiner till sovrummet och vardagsrummet! 
Nu är ju hösten här och då får man ju pynt om lite!
4. Har planterat om i balkonglådan!
5. Har varit på en riktigt kul klassfest med nya klassen och 1:orna!
6. Har varit på en grymt mysig och rolig tjejkväll hos Erica!
7. Har besökt IKEA 2 gånger på 3 dagar för jag vill förnya hemmet :)
8. Har jobbat extra även i Varberg. Min chef vill ha mig tillbaka!
9. Har pluggat inför ett jättestort prov som jag har imorgon!
10. Har bytt bort lite jobbtider så att jag kan vara mer ledig och njuta av en ledig helg med P!
Något mer ni vill veta?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0