Att hitta rätt är inte lätt...

Vi skall återigen ut på praktik och det är fasen inte lätt att veta vart man skall ta vägen. 
– Skall jag hitta en plats där jag bara får vara kreativ?
– Skall jag prova på reklambyrå?
– Skall jag fortsätta med inhouse?
– Vill jag till ett tryckeri?
– Var kan jag få jobb sen?
– Vill jag vara på ett stort eller litet företag?
Well well...
Jag har iaf sökt till LINDEX och jag hoppas att dom kommer att ta emot mig. Visst är det ungefär samma som NilsonGroup men nu är det u kläder och inte skor :)
Skickade även in en förfrågan till LAGERHAUS för att kolla vem man skall kontakta!
Vart tycker ni att jag ska va?
HJÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: sofie

Får nog ta och göra det :)



Lindex låter bra tycker jag OCH Lagerhaus. Där hade du väl planer på att sikta in dig efter skolans slut va? Det blir bra vilket som tror jag!



Hur trivs du i nya klassen btw?



Puuss!

2009-09-03 @ 17:23:23
URL: http://fisen.blogg.se/
Postat av: IA

Jag tycker båda låter kul!!! =) Fast jag hade nog tatt Lindex men jag är ju ett klädfreak.. ;-)

2009-09-03 @ 19:54:31
URL: http://annamariaackre.blogg.se/
Postat av: Matilda Örnmark

Du är lika driven som alltid ser jag! Gött!! Jag hade också siktat in mig på Lindex, Lagerhaus klingar dock Elin i mina öron men så gör även kläder.. promenad någon dag? puss

2009-09-06 @ 09:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0