Till er som undrat vad StrandHälsan är!

Skrev ju på facebook att jag vann en tävling i klassen och detta va vad jag hade gjort!
HÄR ÄR DEN GAMLA LOGGAN:
OCH HÄR KOMMER MITT:
Ny logga för StrandHälsan AB
Ny logga för Crossfit Falkenberg som tidigare inte haft någon!
Mitt färgval!
Typografin och färgval för webben!
Mitt förslag på hemsidan!
Mitt förslag på crossfit falkenbergs hemsida!
Personalkläder!
Vattenflaskor med logga!
Väskor med logga till försäljning




THATS'S IT FOLKS! 
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: IA

Du är så duktig!!! Det ser ju grymt kul ut!! KAnske skulle göra nått liknande när jag är färdig butikschef....;) Jag vet ju iallafall vem som får göra reklamen åt mitt företag i framtiden darling!!! puss i ljumsken!

2009-10-29 @ 19:27:43
URL: http://annamariaackre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0