Skaka rumpan i takt med mina med motionärer 40+

Gud vad jag verkligen älskar att dansa! Helst av allt skulle jag vilja gå på ett danspass varje dag och bara få skaka rumpa!
Det roliga när jag dansar är att jag tror alltid att jag är bäst! (Eller jag kanske är det i andras ögon, Hoppas!) Jag överdriver alltid eftersom jag tycker att det blir så mycket roligare då! Annars får man ju inte ut något av passet heller. 

Jag brukar gå på Friskis & Svettis danspass på fredagar men jag testade även på att gå dagens pass som jag tidigare inte hade gått. GRYMT ROLIGT!! Älskar när instruktörerna ger en motivation till att bara ge järnet! Det roliga med danspassen på friskis är att det är inte typ bara jazz utan alla slags danser som salsa, bugg, jive och en massa andra! Om du bor i Kungsbacka så haka på för fasen! Värsta party starten!

SOFIE:
Våran födelsedagsmiddag som vi snackade om du vet! Vad sägs om att boka in en fredag med girlsen, gå på danspasset på friskis, göra oss i ordning där, boka bord på typ Esters och sen äta och parta all night long?

What do you think love?

Kommentarer
Postat av: sofie

det tycker jag låter som en kul idé! men hur funkar det om man inte är medlem på friskis då? missade ditt samtal igår såg jag! får höras i veckan istället, måste prata mer om den där middagen och idéen :) gick upp kvart över 5 i morse, så sjuukt trött nu! puss love

2009-03-09 @ 14:55:00
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0