Nypremiär av DinSko + ECCO på Kungsmässan!

Imorgon skall jag åter igen vara med öppna upp en butik! Denna gången gäller det vår ECCO shop på Kungsmässan! Skall bli grymt roligt att få sälja gärnet! Jag har ju bara sålt bommor i 4 år och typ inte en enda sko men jag har en känsla av att det kommer att bli super kul! Och så får jag bossa lite eftersom jag kommer från HK ;) Näää skämt å sido! Kom och besök mig på Kungsmässan imorgon! 10% rabatt på hela ordinarie sortimentet. Dessutom har DinSko 20% rabatt på hela sortimentet!

             

 

Loggorna är länkade!

Bless.

Kommentarer
Postat av: Mary

wohoo, det är bra att du för in lite stil och klass på kungsmässan elin! lycka till med öppningen!

2009-03-25 @ 12:09:16
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: sofie

Ja jättesynd :( Får ta igen på tjohejsandet när vi ska ut och äta istället! Kul med öppningen, lycka till! Kanske kommer och köper ett par jesusaktiga sandaler från barnavdelningen av dig imorn då ;)

Puss honey

2009-03-25 @ 17:40:40
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0