HERREGUD VAD VI SÅLDE!

Butiksöppningen igår gick hur bra som helst! Var ett grymt tryck på ECCO och när jag gick vid 4 hade vi kommit upp i 100.000 kronor och ca.200 par skor! Vi satsade på hur mycket vi skulle sälja för och den som kom närmast skulle vinna ett par skor för 800,-. Gissa vem som vann? ;)

Här kommer lite bilder från hur det såg ut:

 



Fixade dessutom ett jobb igår! Skall ju börja plugga till hösten och vill jobba extra någonstans, så nu kommer ni få se mig i ECCO butiken på Frölunda Torg varannan helg!

Kommentarer
Postat av: Matilda Örnmark

DU, DU är så jävla grym och man kan inte annat än bli stolt över allt du gör och blir involverad i gummsan. Tror säkert att du ägde som säljare och gav kunderna de råd och tips de behövde. Lätt att jag kommer och köper skor av dig i framtiden(men inga sälj tekniker på mig är du gullig jag faller så lätt)haha.. kanske skulle jag inte sagt det.. ATTANS. Något helt annat, vi ses väl på 90-tals festen hos Sofie!? Puss

2009-03-28 @ 10:48:00
Postat av: Mary

Bra jobbat Elin! :D

2009-03-28 @ 12:29:50
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0