Gårdagens utflykt gick till Ullared!

Igår efter jobbet åkte jag, Susanne och Jessica till Ullared! Woho vad kul vi hade! Även om man inte stoppar så mycket i vagnen så blir det fan alltid över 1000,- och då är det ändå ett lågprisvaruhus!

Well, well...

Jag köpte iaf. en jätte härlig röd blommig tunika för 149,-. Hade kunnat vara vilket märke som helst typ Odd Molly!
Blev många par strumpor till far och bror också! Ett nytt spel inhandlades också så snart blir det spelkväll!!! Kom dock inte ihåg vad det heter!

Bästa med resan: Det var inget folk så man kunde gå och strosa hur länge som helst (var hemma 21.30)
Sämsta med resan: Min kundvagn blev stulen och var borta i 5 minuter!

Nu vill jag ha en lägenhet så jag kan shoppa loss bland alla billiga saker!


Kommentarer
Postat av: sof

jag vill va med på spelkväll! :P

2009-03-05 @ 18:48:25
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0