Back to school, really really soon...

Igår fick jag bekräftelse på att jag får komma tillbaka till skolan. Alltså blir det plugg, plugg och plugg till hösten. Känns skönt att veta hur hösten kommer att se ut!

Jag har saknat skolan på många sett. På jobbet idag gör jag i princip samma saker varje vecka; Annonser till olika dagspresser, uppdaterar hemsidan, gör butiksmaterial m,m. Det mesta går på ett rullande band och mycket finns redan upp mallat hur det skall se ut. I skolan får jag tänka mycket mer fritt och jag älskar ju att skapa! Skall bli rikitgt roligt att få göra saker helt utifrån vad man själv tycker!


Min underbara gamla klass som jag tyvärr inte får gå med till hösten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0