Ursäkta den döda sidan

.. men jag har varit sjuk i veckan och sen har jag ganska mycket på jobbet så det bir inte mycket till internet-sittande på fritiden!  Nå väl...

7 dagar kvar till flytten och totalt 20 dagar kvar på jobbet! Mitt liv kommer verkligen att ha förändrats inför den kommande höststarten! Då kan man inte längre titulera sig som "Bor hos mina föräldrar och jobbar som originalare på Din Sko/ECCO". Nä snart blir jag hederlig student och affärsbiträde! Kommer nog dock inte bli helt fel! Dock kommer jag sakna mina och Lisa's stunder i hennes pressrum (rummet där alla skor som skickas till tidningar m,m. finns)! Vi har blivit ett riktigt team som packar upp skor på rullande band och ställer ut dem till försäljning. Nu när jag tänker efter kommer jag sakna det jätte mycket!

I eftermiddag blir det pick-nick med avdelningen och kub nere vid Varbergs fästning!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Matilda Örnmark

Hej!

Det kommer bli underbart att få in dig hit, kanske vill börja träna med mig också ?hih vi kan träffas och dricka kaffe ta kvällspromenader som förr i Fjärås snacka skit och bara umgås utan krångel och planering. Hösten kommer bli grym! PUSS

2009-06-25 @ 15:17:10
URL: http://diariomatilda.blogg.se/
Postat av: Elin

Låter helt underbart matilda!!!!!



puss

2009-06-26 @ 08:15:51
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0