Kollektionsvisning

Igår hade vi Kick-off med våra butiker från syd Sverige, blev en hel dag med bara planeringar inför hösten 2009! Kul, kul!
Jessica som är inköpare visade upp hela höstens kollektion (som jag dock redan har sett typ i februari) och Marie höll i marknadsdelen (Hennes och min del alltså). Är alltid kul att höra vad butikerna tycker och om dom hittar några favoriter!

Mina måsten till hösten är dessa:
 



Jessica (inköparen) sa att det kommer mer och mer boots till hösten och att det kommer att bli mer trendigt att ha boots till kjol än stövlar! ALDRIG att jag har på mig boots till kjol!! Vad säger ni?


(Alla skor är förstås från ECCO´s höstkollektion 2009)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0