2 veckor kvar till flytt!

..men mycket händer innan dess!

1. Midsommar: 15 personer hemma hos Oscars föräldrar! Grymt ska det bli! Längtar så in i omben!

2. 22-26 juni: Jobb hela veckan. Vill bara sluta och gå på semester.

3. 27-28 juni: Upp till Stockholm på min kusins bröllopsfest! Ska bli jäkla kul!

4. 30 juni: Sista dagen på jobbet innan min första semestervecka börjar!

5. 1 juli: VI FLYTTAR!!!


Det är ändå konstigt hur man ställer in sig på vissa saker. Jag har på något sett gått in i en semester/jag-ska-ändå-sluta-snart dvala! Men det är så mycket kvar på jobbet som skall fixas inför höststarten och innan Greta (hon som  har min tjänst egentligen) kommer tillbaka. Det tråkiga med allt är att jag får bara lägga upp allt för henne och sen när hon kommer så kan hon glida på en räkmacka för jag har redan förberett allt. Bajs tråkig också att jag inte kommer jobba med något som jag har förberett......


pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0